Administrator
JUTSU RANGI D
Sharingan
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Sharingan pozwala na kopiowanie i przewidywanie ruchów przeciwnika. Jeżeli skopiujemy czyjąś technikę dopisujemy ją sobie do sygnatury w oddzielnej rubryce "Skopiowane Jutsu"
JUTSU RANGI C
Kyouten Chiten
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Technika pozwala na zamienienie się miejscami z przeciwnikiem.
Ayatsuito no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika polega na stworzeniu z linek i kłody latawca. Dzięki niemu możemy latać.
Sharingan Soufuusha Sannotachi
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika polega na wyrzuceniu w stronę przeciwnika shurikena z przywiązanymi do niego linkami i owinięciu przeciwnika..
Gokakyuu no jutsu[katon]
Ranga: C
Chakra: 55
Opis: Technika plega na wypuszczeniu gigantycznej kuli ognia z ust.
MANGEKYOU SHARINGAN
Mangekyou Sharingan
Ranga: -
Chakra: 50
Opis: Mangekyou można zdobyć dopiero wtedy kiedy zabijemy bliską osobę. Mangekyou pozwala na wejście do umysłu przeciwnika !
Amaterasu
Ranga: -
Chakra: 100
Opis: Technika polega na wytworzeniu oczami Mangekyou Sharingan czarnego ognia, który potrafi spalić wszystko na swojej drodze. Itachi pokazał nam w walce z Jiraiyą że ta technika potrafi spalić najdokładniejszą pułapkę.
Mangekyou Implosion
Ranga: -
Chakra: 350
Opis: Technika polega na zniszczeniu przeciwnika wzrokiem. Technika jest bardzo trudna do opanowania i trudna w użyciu. Kiedy przeciwnik stoi naprzeciwnko nas atakujemy tak aby w niego trafić. Technika potrafi rozerwać przeciwnikowi kończyny lub zmiażdzenie go.
Susanoo
Ranga: -
Chakra: 350
Opis: Technika polega na wezwaniu demona klanu Uchiha. Demon jest zrobiony z czarnego ognia podobnego do Amaterasu. Demon ptrafi walczyć i nas bronić. Posiada on miecz zdolny do walki.
Tsukuyomi
Ranga: -
Chakra: 550
Opis: Technika pozwala na wejście do umysłu przeciwnika, następnie przejmujemy jego nerwy i cały umysł. Tworzymy setki klonów, które wbijają w dusze przeciwnika Katany. Po każdym cięciu jest ich więcej.
Utakata
Ranga: -
Chakra: 300
Opis: Technika pozwala na miażdzeniu przeciwnika tzn. możemy robić co nam się wyłącznie podoba. Możemy m.i.n. stworzyć nieśmiertelne klony, zaminić ciała w ostatniej chwili ataku przeciwnika, zmieniać strukturę cząsteczek skóry bądź umysłu przeciwnika co powoduje załamania psychiczne lub nerwowe, które śa potrzebne do dalszego funkcjonowania w walce.
Offline